Polityka prywatności

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych na stronie internetowej www.kancelariapellowska.pl (dalej „Strona”) jest Weronika Pellowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Weronika Pellowska, ul. Moniuszki 12 D/8, 83-400 Kościerzyna, NIP: 5911710619.(dalej „Administrator”)

W sprawach ochrony danych osobowych możesz kontaktować się pod adresem email: biuro@kancelariapellowska.pl lub pisemnie na adres ul. Moniuszki 12 D/8, 83-400 Kościerzyna.

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe pozostawione na Stronie oraz w trakcie prowadzenia korespondencji elektronicznej przetwarzamy:

  1. w celu: odpowiedzi na zadawane pytania za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu lub formularza kontaktowego na Stronie, w tym pytania i zagadnienia dotyczące prowadzonej przez nas działalności gospodarczej, i prowadzenia innej korespondencji z Tobą – na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody (art. 6 ust.1 lit. a RODO)
  2. anonimowe dane pochodzące ze znaczników internetowych (cookies), które możemy też wykorzystywać do badania ruchu na naszej Stronie (np. co nasi goście klikają najczęściej, kiedy ruch się zwiększa etc.) – w wykonaniu naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Jakie dane przetwarzamy?

Odwiedzając naszą stronę pozostawiasz:

  1. swój adres IP (adres internetowy, który informuje o komputerze, telefonie, tablecie lub innym urządzeniu, dzięki któremu nas odwiedzasz). IP może wskazywać na kraj, miasto lub inny obszar geograficzny, gdzie się znajduje urządzenie;
  2. ścieżkę zwiedzania naszej strony,
  3. dane Twojej przeglądarki.

Te dane pozyskujemy automatycznie, część z nich możesz zablokować poprzez zablokowanie cookies w przeglądarce.

O treści danych przekazywanych nam emailem, telefonicznie i za pomocą formularza kontaktowego decydujesz Ty.

Jak długo planujemy przechowywać Twoje dane

Dane pozyskane w celu odpowiedzi na Twoje pytania będziemy przechowywać do czasu wycofania zgody lub do momentu odpowiedzi na zadane pytanie, natomiast dane pozyskane w celu prowadzenia korespondencji lub w innych celach będziemy przechowywać nie dłużej niż 5 lat upływających od końca roku ich otrzymania, gdyż taki planujemy okres retencji dla korespondencji, chyba ze pojawi się konkretny powód dla ich dalszego przetwarzania (np. będziemy świadczyć Ci pomoc prawną), czyli zmieni się cel przetwarzania. Jeśli cel przetwarzania się zmieni, poinformujemy Cię o tym zgodnie z RODO. Twoja zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa jednak na legalność przetwarzania danych przed cofnięciem zgody.

Dane związane z analizą ruchu sieciowego gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii mogą być przechowywane do momentu wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki cookie nigdy nie wygasają, w związku z tym czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym Administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analizy danych historycznych związanych z ruchem na Stronie.

Jakie przysługują Ci Prawa?

W związku z przetwarzaniem danych możesz:

  1. żądać od Administratora wglądu do swoich danych, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
  2. żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO) – w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważysz, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  3. żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO);
  4. żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (18 RODO) -np. gdy zauważysz, że dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych)
  5. żądać przeniesienia danych;
  6. wnieść sprzeciw względem przetwarzania danych;
  7. wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeśli masz wątpliwości odnośnie zgodności z prawem przetwarzania Twoich danych osobowych przez Administratora

W celu wykonania wyżej wymienionych praw, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem e-mail biuro@kancelariapellowska.pl

Komu przekazujemy Twoje dane?

Twoje dane pozyskane ze Strony możemy powierzać w razie potrzeby współpracującemu z nami informatykowi (wyjątkowo), dane te znajdują się w zewnętrznym polskim serwisie hostingowym (czyli na serwerze, który utrzymuje Stronę).

Pliki Cookies

Podczas przeglądania Strony, stosownie do udzielonej zgody oraz konfiguracji przeglądarki, na Twoim urządzeniu (urządzeniu końcowym) może zostać zapisany podmiot z nami współpracujący jeden lub kilka plików cookie. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami na temat plików cookie oraz sposobu ich wykorzystywania.

Cookies to małe pliki, które są umieszczone w pamięci stałej urządzenia podczas odwiedzania niektórych stron internetowych. Zawierają one informacje na temat urządzenia i nie zawierają danych o Twojej tożsamości. Pliki te nie mogą być wykorzystane do infekowania urządzenia wirusami lub innym złośliwym oprogramowaniem.

W plikach cookies przechowujemy podstawowe, anonimowe informacje o użytkownikach (np. identyfikator nadawany przez naszą Stronę) oraz dane służące podniesieniu komfortu korzystania ze Strony, potrzebne dla optymalizacji i poprawnego wyświetlania treści zawartych na podstronach.

Na Stronie mogą być używane następujące rodzaje plików cookies:

  • Niezbędne pliki cookies – konieczne do prawidłowego działania Strony. Możesz je dezaktywować jedynie poprzez zmianę ustawień w Twojej przeglądarce, ale może to mieć wpływ na prawidłowe działanie Strony.
  • Analityczne cookies – służą analizie Twojego zachowania na naszej Stronie. Dzięki prowadzeniu takich analiz możemy obserwować trendy w zainteresowaniu gości Strony informacjami przez nas publikowanymi jak i poprawiać wygodę korzystania ze Strony,

jako użytkownik Strony możesz w dowolnej chwili zaprzestać dostarczania tych informacji Stronie poprzez wykasowanie plików cookies zapisanych na Twoich urządzeniach końcowych przez Stronę. Aby tego dokonać należy zmienić ustawienia aktualnie używanej przeglądarki internetowej.

Możesz też skonfigurować przeglądarkę w sposób, który zablokuje instalację plików cookie dla określonych, wybranych przez Ciebie stron internetowych lub dla wszystkich stron. Ustawienia takie mogą spowodować utratę niektórych funkcjonalności Strony, wymagających instalacji plików cookie.